16 februari -17 Mera hortensior...

....är det på dagens kort.
 
 
Idag har jag stansat kvadrater
av de remsor jag hade kvar
efter mina tidigare kort
av det här papperet.
Använde stitched kvadrater 
från Memory Box.
Monterade dem på röda kvadrater
på vit kortbas.
Mycket sparsam dekor:
For You och några halvpärlor bara.
 
 
Kuvertet i samma papper.
 
 
 Enkel baksida.
 
 
 Insidan blev inte fotograferat idag
men här kommer kortet och kuvertet
som avslutning.
 
Ikväll har det regnat underkylt här
så promenaden hem efter föredraget
av Tomas Sjödin blev något äventyrlig ;-)
Nu vilar jag ut i soffan.
Åh så trött man blir av att ta sig fram i halka!
Man spänner sig ju så!
 
Ha det gott! Välkommen tillbaka! Kram!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rosa A/Scraprosa

Så fint kort och vad härligt att få lyssna på Tomas Sjödin! Mindre roligt med halkan så klart. KRAM Rosa

2017-02-16 @ 22:34:37
URL: http://scraprosa.blogg.se
Postat av: Åsa

Å vilket fint och stilrent kort! Tur ni inte halkade omkull igår. Idag får du hålla mig i armen när vi går, för idag ses vi. Puss ♥

2017-02-17 @ 05:43:09
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Underbart stilrent kort med vackra papper:) Läckert med kvadraterna:)Kuvertet gillade jag också:)
Det är jätte lurigt när det blir underkylt regn, tur att du inte halkade. Igår kväll var jag inbjuden till ett stort Partylite event(ljusparty)vi var 70 pratglada "tjejer" Jag gillar deras ljus och dofter:) Det var trevligt och jag beställde lite ljus från den nya våriga serien:))

Ha nu en bra fredag och var rädd om er
Kramizar Marie

2017-02-17 @ 11:14:13
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0