24 juli -17 Snabbt spillpapperskort....

.... fick jag fixa till en "glömd" födelsedag.
Var bortrest och hade glömt
att göra kortet innan jag åkte - så det kan gå!!
 
 
Älskar ju vimplar 
och "klippebortremsor" blir det ju massor,
så det kan ju bli kort
ganska fort ;-)
10x15 cm-kort blev det.
Grattis stansat med en die från RoxStanps.
 
 
 
Jag brukar böja vimpelflikarna
med hjälp av skaftet av en virknål
(det går bra med nåt annat också,
t ex en sticka)
När jag fäster remsorna brukar jag
sätta självhäftande  tejp i ovankanten
och nedanför mitten
och sen låta dem bukta sig lite
mellan tejpbitarna.
Då blir det lite struktur på kortet.
 
 
Insidan
 
 
Baksidan med en spillbit som var färdigklippt
och en namnetikett med en stämpel
jag fått av goa Sofia.
Vanligt köpekuvert till detta spillpappperskort förstås.
 
Idag har vi haft SOMMAR hela dan!!
Varmt och soligt!!
Ljuvligt!!
Hundpromenad med bästa vännen och hennes hund
och underbart god hemgjord glass
på Glsscaféet i Wäxbo.
Sommar när den är som bäst!!
Älskar't!!
 
Hoppas du också fått njuta!
Kram!!

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

En liten magisk sving med spöet och wips så var det där ett av dina makalösa kort. Du fixar de så galant även om du råkar glömma (vilket jag gör ofta och ja-a vad ska man säga, ingen är prefekt. Men pratar vi om glömska)....En vimpel till födelsedagsbarnet och allt är förlåtet!

Kramiz

2017-07-24 @ 23:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0