27 juli -17 Glitter och glamour ...

.... är väl egentligen inte precis min stil
men hittade i mina gömmor
några gamla mönsterpapper
med glittriga mönster.
Glittret går inte fram på fotot,
men det beige på papperet här
och prickarna på vimpelpapperet
glittrar så fint.
 
 
Valde ljusblå cardstock som kortstomme
för att förstärka det blekblå i bakgrundspapperet,
som jag stansade i hörnen
med "stjärtstansen".
Motivet fick Stickles Stardust runt kanten
men det syns inte heller så bra.
 
 
Blommor ur mina gömmor och Åsas runda
krya på dig-stämpel på en guldig scalloped bakgrund.
De söta blå fjärilarna är stansade med
en punch från Martha Stewart.
Avslutade med lite ljusblå blingstenar.
 
 
Insidan - syns glittret inte l i t e bättre här??
 
 
Baksidan
 
 
Kuvertet
 
 
Kort och kuvert.
 
Äntligen har vi fått värme,
men molnen är ganska täta än.
Önskar verkligen sol nu - liksom mina pelargoner ute,
som nästan slutat blomma.
Tror det beror på kylan och brist på sol.
Vad tror du??
 
Hoppas du inte behöver något
Krya på dig-kort utan får vara frisk!
Ha det gott!
Var rädd om dig och de dina!
Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Den underbara helheten i dina set, saker som som kommer igen, mönstrade pappret här och där, lite glitter som kommer tillbaks. Skakar av mej lite av glittret innan jag tar lift av fjärilen tillbaks till Fejjan. Snyggt kort *ropar jag på väg bort*

2017-07-27 @ 21:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0