31 juli -17 Mickans födelsedag...

.... och naturligtvis fick hon ett kort,
vårt äldsta barnbarn, som inte är nåt barn längre!
 
 
 
Den söta tjejen är ritad av Pernilla Nilsson
och kan hittas bland allt annat fint på hennes sida här på fb.
Födelsedagsstämpeln är Åsas förstås,
och finns HÄR.
"hugs" stansat med en die av fem i setet med ord
från Stentmental Dies.
 
 
Som vanligt har jag byggt upp
lager på lager med distanskuddar,
som du ser.
 
 
Insidan fick en ficka att stoppa en tag i.
På baksidan av tagen står lite om presenten
och under tagen en hälsning från oss.
Grattis är stansat med die från RoxStamps
och så hade jag sån tur
att jag hade lösa klisterbokstäver
i en så passande färg ;-)
 
 
Kuvert i samma mönsterpapper
som ena vimpeln på framsidan
och fickan på insidan.
Inte så upphetsande, men det får duga!
 
 
Baksidan
 
 
Avslutar med kort och kuvert som vanligt.
 
Ikväll har vi firat Mickan med både smörgåstårta
och jordgubbstårta (som är tradition på hennes dag)
Som barn firade hon alltid sin födelsedag i Björkebo,
men numera förstås hemma i Gävle,
och tänk - en enda gång har det regnat
på alla åren - fantastiskt!!
Även detta år hade hon SOL på sin födelsedag!!
Mysigt att få vara med!
Vi åkte ner i förmiddags och jag har hunnit
fixa lite i trädgården också ;-)
Imorgon bär det av upp till Björkebo igen.
Ska bara besöka min trevliga frissa först
och beställa ett nytt pass hos polisen.
Tur jag kommer hem till Gävle ibland
och kan fixa sånt!
 
Hoppas du också haft en härlig solig dag,
eller fått ett efterlängtat regn!
Kram!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Grönt, rosa, jordgubbar och en söt tjej, vad kan gå fel då, inget om jag får säga så, speciellt om man sätter detta i händerna på dej, Margaretha. Hoppas ditt barnbarn fick en fin dag!

2017-08-01 @ 10:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0