10 mars -17 Miniatyrscrap av spill....

.....tänker jag visa idag.
Många gör ju så fina ATC-kort.
Det har jag inte provat på
men det här är ju också scrapminiatyrer.
Det är tändsticksaskar, som jag klätt med spillpapper
och sen dekorerat med blommor
och annat pynt.
 
 
De här fem blev till nyss.
Det är så bra att ha ett litet gäng i presentlådan,
att ge bort "i stället för en blomma".
 
 
Här kommer de nu en och en, i datorn blir de lite förstorade.
 
 
 
 
 
På undersidan brukar jag sätta en liten etikett:
 
 
Ja, det här var vad jag pysslat med.
Kul om det kan in spirera dig att göra något
med dina spillbitar!
 
Imorgon åker vi upp till Bollnäs
och scrappar h e l a dagen.
Oj så kul det ska bli!!
Längtar såå!!
Det låter som om vi ska få en solig
och härlig dag.
Njut av solen - men glöm inte att skapa lite också!
Kram!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Underbart vackra altrade tändsticksaskar med vackra papper och dekorationer:) Jag tokgillade den översta med spetsen:))Visst är det kul att göra sådana och en så bra liten gå bort present:)
Hoppas nu ni får en härlig scrapträff:))

Må så gott vännen:)
Kramizar Marie

2017-03-11 @ 11:57:08
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0