29 mars -17 Bästa vännens födelsedag....

.... och naturligtvis fick hon ett kort!
 
 
Ett ljuvligt tulpanpapper från MajaDesign
var lite självklart tillsammans med
den stora tulpanbuketten.
En kantstans från Martha Stewart
som vi brukar kalla "mustaschstansen"
har jag använt i kanterna.
Grattis är stansat med en die från Rox stamps.
Jag stansade två gånger,
en gång i den lila kartstocken
och en gång i tjockare akvarellpapper
för att få Grattis att stå upp lite.
 
 
Den söta tösen är från Vilda.
Har färglagt den med Distress Markers
och vattenpensel.
 
 
Här ser du vilka pennor jag använt
till det här kortet + vattenpenseln
och Wink of Stella clear till de vita detaljerna.
 
 
Som du ser har jag monterat de olika lagren
med distanskuddar.
 
 
Insidan med ett hjärta av "kuvertpapperet".
Texten på vimpeln betyder Av hela mitt hjärta.
Grattisstämpeln kommer från Åsa.
Tänk att jag lyckades skriva fel månad!!!
Hade nog för bråttom ;-)
 
 
Baksidan med flera fina tulpaner.
 
 
Kuvertet av MajaDesigns "Av hela mitt hjärta".
 
 
Och så då kortet och kuvertet till sist som vanligt.
 
Lottas dotter Anna hade bakat otroligt goda kakor
och en fantastisk cheesecake
så nu är jag jättemätt och nöjd ;-)
Det var ett mysigt födelsedagsfirande
som också innefattade en promenad med Hugo
hennes goa labrador.
Kvällspromenader funkar ganska bra
i pollentider - lite fuktigare i luften då.
 
Nu väntar sängen....
Ha det gott!
Kram!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Jättevackert kort du gav din vän:) Så vackra papper, dies och dekorationer:) Söt liten tös som du färglagt jätte fint:) Blomster arrangemanget, sååå fint:) Insidan med hjärtanet och Åsas fina stämpel gillade jag också, såsom kuvertet:))

Hoppas du får fina stunder ute, trots din svåra allergi:))

Må så gott
Kramizar Marie

2017-03-30 @ 15:55:29
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0