3 mars -17 Pippi på fåglar....

.... har jag allt
och samlar på mig nya hela tiden.
Goa Nilla på SkaparKällarn har gjort så många fina.
Här är en av dem, 
den är så läcker tycker jag.
 
 
 
 
 
Behövde fylla på i grattiskortlådan,
så det fick bli ett grattiskort.
Motivet är färglagt med Distress Markers 
och vattenpensel, som vanligt.
 
 
Några äppelblommor i gult och turkos
fick det bli idag, tillsammans med blad
stansade med en die lånad av Åsa.
Perfekt med en dotter med samma hobby!!
 
 
Insidan
 
 
Baksidan
 
 
Ett väldigt prickigt kuvert
(det var det enda av papperen
som räckte till det ;-)  )
 
 
Slutar som vanligt med kortet och dess kuvert.
Gjorde det här på en liten kvällsträff i onsdags.
Det är ju såå roligt att träffas, snacka, skratta och inspireras!
I onsdags blev det faktiskt två kort
fast motiven hade jag färglagt veckan före.
 
Nu tar jag helg, tror jag!
Ha en skön helg du också!
Välkommen åter - det kommer mera ;-)
Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååå vilket vackert kort, ❤❤❤😊

2017-03-04 @ 07:49:19
Postat av: Anonym

Kram Nilla 😁

Svar: Tack för fina pippin!! Du gör så mycket fint som inspirerar till skapande!! <3 Kram!!
MormorMargareta

2017-03-04 @ 07:50:00
Postat av: Åsa

Jättefint kort med söta pippin. Passar perfekt till min fågelälskande mamma.
Puss på dig <3

2017-03-04 @ 16:10:44
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Underbart fint kort med den söta pippin:)Gillade färgerna på papperna och den fina blomraden med läckra blad. Insidan blev så fin också, även kuvertet:))

Må så gott
Kramizar Marie

2017-03-05 @ 17:51:30
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0