10 november -17 Hemma igen.....

..... efter vår l å n g a resa till Nya Zeeland.
Åh vilken fantastisk resa vi haft!!
Återkommer med lite reseberättelse
och foton här senare.
 
Medan vi var borta var det ju
10-årsjubileumsscrap i Hudik (Iggesund).
Åsa var där och när jag kom hem
fick jag många hälsningar från träffen
samt en hel del spillbitar
från goa scrapvänner, som vet
att jag tycker att det är en rolig utmaning
att få till kort av sånt.
Tusen tack!!
Ni som bidragit till detta kort
känner säkert igen era spillbitar!
 
 
Jag sorterade ut några bitar i gröna toner
och en utstansad bit av en cirkel
som också låg i högen
och pusslade ihop detta kort.
 
Det jag själv lagt till är en järneksslinga
och Åsas fina julpoststämpel.
 
 
Det gick, som vanligt, åt en massa distanskuddar
och några röda halvpärlor till bär och dekor.
 
 
Insidan med en liten mönsterpappersbit
julhälsning och en liten järnekskvist
som låg på mitt kortmakarbord.
 
 
Baksidan
 
 
Spillbitarna räckte förstås inte till kuvert
men ett mörkrött köpekuvert
blev riktigt snyggt till tycker jag.
 
Jag pusslade också ihop ett kort
av röda spillpappersbitar
men det får du se en annan dag.
 
Vi är fortfarande väldigt trötta efter vår resa.
12 timmars tidsomställning
och en jättelång resa hem
sitter i kroppen och knoppen ett bra tag tror jag.
Det gäller att hålla igång 
annars somnar man
och sover man på dagen
går det ju inte att sova på natten
och "vrida dygnet rätt" igen.
 
Ha det bra och var rädd om dig!
Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0