12 november -17 Spill från Iggesund....

.... är det även på dagens kort:
 
 
Sorterade ut röda spillbitar
ur kuvertet som jag fick från Iggesundsträffen.
Använde en färdig kortstomme i craftkartong
från ICA MAXI (m kuvert) som bas.
Mönsterpappersbitarna innehöll också
den rödaste remsan med utstansade hjärtan,
som jag klippte en vimpel av.
Det randiga papperet är stansat
med en kantstans från ek-success.
 
Jag plockade också fram ett utstansat hjärta
och en vimpel med julhälsning
som jag fått av scrapvänner tidigare.
 
 
 
Några halvpärlor använde jag också.
 
 
 Insidan med en fin textstämpel från Reprint
och ett hjärta.
 
 
Baksidan
 
 
Kortet med sitt tillhörande kuvert
men det är ju inte specialgjort idag
eftersom spillpappersbitarna var så små.
De räcker ju sällan till kuvert.
 
Klickade hem en riktigt mysig tomte
från Pernilla Nilsson, som jag använt
till ytterligare ett kort med "Iggesundsspill" idag.
Kommer nog här i bloggen imorgon.
Välkommen hit då!!
Kram!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0