17 november -17 Variation på tema....

.... blev det här.
Gillade ju Gummiapans grandie 
och hade flera små gröna spillpappersbitar.
 
 
Det blev ett lite annorlunda kort i alla fall.
Här använde jag ett mönsterpapper
ur Panduros Basic Pattern-serie.
Stansade kanterna med en av Martha Stewarts
kantstansar - den vi brukar kalla "mustachstansen".
 
 
Jag har använt ett gäng små stjärnor,
som var kvar efter nåt annat projekt,
att "sätta i julgranen".
Ur den röda cardstock som är bakom mönsterpapperet
har jag stansat alla andra röda detaljer
som finns med på kortets olika sidor.
God Jul-dien kommer från Gummiapan.
Julpoststämpeln är ur Åsas "produktion".
 
 
Insidan har en oval med stitched kant
stansad med en die från Lawn Fawn.
Stämpeln kommer från Scrapfabriken
och den lilla julstjärnan är stansad
med en Floral Punch,
som också har en punch för att embossa blomman.
 
 
Baksidan
 
 
Fick bli ett rött köpekuvert till det här kortet,
eftersom mönsterpapperen i denna serie
är i A4-format, så de räcker inte till kuvert.
 
Imorgon blir det inte granar på kortet,
det lovar jag!!
Om du vill se vad det blir
är du välkommen hit då!
Kram!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0