8 september -17 Snabbscrappat....

Gjorde ett gäng snabbscrappade kort
till Loppisen - och la på lådan igår,
eftersom vi bestämde oss för
att stanna hemma i Gävle p g a väderprognosen.
Tänk att de kom fram idag!!
Ibland sköter sig Postnord!!
Min goa kusin Ulla lovade att leverera dem
till "Loppisgeneralen".
 
 
Jag köpte ett block papper i London
med olika "akvarellmönster"
och ett par av dessa fick bli bakgrund
på de här korten.
Grattis här är en die från Gummiapan.
Några blommor och blad.
 
 
En annan del av samma papper.
hugs är en die från ett set texter
från Avery Elle: Sentimental Dies.
På det här kortet har jag använt
den konkava hörnstansen
och lite bling.
 
 
Det fanns gult och grönt
på det här papperet också.
Stjärtstansen i hörnen här
och lite bling.
 
 
Tack är utstansat med en die
från Gummiapan, som jag köpte
på Ludvikaträffen.
De fina penséerna har jag köpt på fb.
 
 
Hello finns med i setet
från  Avery Elle ....
 
 
.... liksom congratulations.
Detta lila och det blå papperet
är ett annat papper i blocket.
 
 
Här ser du hela högen.
Enkla men användbara kort,
tycker jag.
Enkelt att "lifta" och göra egna bakgrunder
med akvarellfärger vått i vått
eller distresser.
Försök får du se!!
 
Ha en skön helg!
Om det regnar hos dig kan du ju alltid scrappa!! ;-)
Kram!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra Särnholm

Hej Margareta vilka snygga kort du lyckats få i hop på kort tid. Håller tummarna för dig att dom kom fram i tid. Som jag skrev på Fejjan så är jag så förtjust i den fina grattis diesen som Gummiapan säljer. Det blir alltid snygga kort när man använder den. Hoppas du får en toppen bra helg många kramar från Sandra Särnholm till dig!

2017-09-09 @ 16:06:49
URL: http://pysselsandra.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0