19 augusti -18 Fjärilsfladder....

.... av spillpappersbitar finns
på dagens kort,
som är en grattishälsning
till en mycket god väns dotter.
 
 
Jag har ju gjort några olika fjärilskort
med olika papper och olika fjärilar.
De här är stansade med en stor blå punch
som är bland de första jag fick
när jag började göra kort.
Varifrån den kom minns jag inte...
 
 
Som du ser har jag böjt fjärilsvingarna
och bara klistrat fast fjärilskroppen.
Den fick också en rad bling.
 
 
Även insidan fick fjärilar
och en ram av den gröna cardstocken.
Grattisstämpeln är från ett clearstampset
från Panduro, som också
hör till de första jag skaffade mig.
Allt behöver inte vara nytt ;-)
 
 
Baksidan fick dekor av den största spillbiten
i den här högen, även den stansad 
med en av mina favoriter - " stjärtstansen".
Som ni förstår blev det inget matchande kuvert
till det här kortet ;-)
 
Solen lyser även denna söndag.
Vi börjar bli vana vid detta nya väder!
För varmt att äta frukost i solen på balkongen.
Är i Sthlm ett par dar
och ska tillbringa dan tillsammans med Mickan.
Vilken lycka!!
 
Hoppas att även du får en fin söndag!
Kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0