10 december -18 "Julklappar" från flera vänner....

..... i form av spillpappershögar
fick jag av flera vänner i Bollnäs.
Att sortera dem har varit, och kommer att bli,
ett stort nöje.
 
 
Ibland blir lyckan särskilt stor,
som när man hittar spillisar i olika högar,
som matchar så här bra! 
Den fina biten med granen
låg här hemma och väntade 
från den där s t o r a högen jag fick 
tidigare med posten
och nu fick den fint sällskap.
Röd kortstomme med tillhörande kuvert
passade bra till det läckert grå,
tyckte jag.
 
 
Lite böjda hörn för att få lite "schwung".
Älskar också den lilla ängeln
som jag hittade i en av högarna.
 
 
 Det fanns t o m en stor bit
av samma papper, som granen är på
och den fick pryda insidan.
De fina snöstjärnorna är stansade
med en Martha Stewartpunch
Glacial snowflake.
 
 
Baksidan
 
Ja - det var allt för idag.
Bloggar under Nobelmiddagen idag,
så det är lite extra festligt!
I pausen mellan prisutdelningen
sprang jag ner på stan och postade mina julkort.
Nu får du hjälpa mig att hålla tummarna
för att Postnord ska sköta sig,
så de kommer fram i tid.
De har i alla fall 14 dagar på sig -
det ska väl räcka ;-)
 
Har ju inte bloggat alla mina julkort än,
så om du vill se fler
är du välkommen åter.
Ha det gott!
Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0