8 december -18 Spillda toner....

.... eller vad är det på spillpappersbitar???
 
 
Den här fina biten räckte till ett litet julkort
i alla fall.
"Stjärtstansen" i hörnen.
Letade fram en förpackning julbrads
i mina gömmor - så lätt att glömma
vad man har ;-)
De fina hjärtana är stansade med en die
från Tecnique Tuesday: Nested hearts
ur en tomkartong.
 
 
 
Ett vanligt snöre passade bra att knyta rosett med
runt notpapperet.
Prickigt rött där bakom - också en spillbit.
 
 
Enkel insida med skrivyta
i ett "hål" stansat med Nellies Multi Frames.
Lite notpapper fanns också kvar.
 
 
Baksidan
 
 
De här korten och kuverten i craftpapper
köpte jag förra året från ICA MAXI.
Är så gjad att jag la upp ett litet lager
eftersom de inte finns här iår!
Köpte även silver- och guldfärgade,
som du kanske sett här tidigare.
 
Idag har det varit ett riktigt gråväder 
med regn och rusk
och mörkt hela dagen.
Var till Betlehemskyrkan på julmarknad en sväng.
Där var det varmt och ljust 
i alla fall!
Annars har jag mest börjat med julkortsskrivandet.
Få se om korten räcker....
 
Nu är vi på Nobelkonsert via TV.
Härlig avslutning av dagen!
Ha en fin söndag!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0