16 februari -18 Grattiskort med körsbärsblom....

...... gjorde jag till en scrapvän
som fyllde år i förrgår.  
 
 
Den läckra dien följde med en scraptidning
(Die-cutting essentials),
som jag köpte i London förra veckan.
Det är verkligen fördelaktigt 
att köpa dem i England - för 5.99!!
Det fanns även en die
som skar ut kanten på den rosa cardstocken
som jag satte bakom diecuten.
Massor med bling på blommorna.
 
 
Det prickiga papperet är från Panduro:
Drawings - Pink polkadots.
Använde också organzaband med silverprickar,
cherryblossoms och Grattisdie från Gummiapan
samt givetvis distanskuddar ;-)
 
 
Insidan med text stansad i samma glansiga grå cardstock
som på framsidan, med dies "Mademoiselle".
Prydde med blomma och ett par vimplar
i blommigt papper som jag satte silverpapper bakom.
 
 
Baksidan
 
 
Kuvertet
 
 
Avslutar med kort och kuvert,
som jag vet nått fram till jubilaren.
Det är säkert inte sista gången
jag använder den dien!
Massor av inspiration fanns i tidningen också.
 
Kommer ikväll hem från en härlig konsert
med vår fina symfoniorkester.
Vilken lycka att ha dem 
och ett vackert konserthus
med otroligt fin akustik alldeles runt knuten!!
En så skön start på helgen!
 
Hoppas din helg blir fin!
Kram!!
 

Kommentarer
Postat av: snojbi

Åhhhh sååå fint

2018-02-17 @ 10:33:56
URL: http://snojbi.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0