17 januari -18 Liten blir stor....

Idag visar jag kortet Mickan fick 
på sin examensdag i fredags.
 
 
Med en bild från hennes första midsommar
på fransidan av kortet.
Tyvärr blänker fotot lite för mycket
när jag ska fota kortet
men viss är hon en liten godbit!!?!
 
 
Kortets insida ser ut så här.
som vanligt är kortet vikt i överkant
och jag brukar ju bara dekorera ena insidan....
 
 
....men idag har jag klistrat in en jättebra dikt
på den övre halvan.
Fick vika den för att den skulle få plats
men den går ju bra att vika ut
när man vill läsa den.
Skrev ut den på datorn och lyckades
få den i rätt storlek
för att få plats i kortet.
Har äntligen fått min skrivare att samarbeta
med min nya dator!!!
Det tog två år!!!!
 
Här har det snöat och blåst väldigt ett par dar
men nu har vinden mojnat
så imorgon blir det nog skidåkning för Kjell.
Som han har längtat!!!
 
Ha det gott!
Kram!!

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Bättre sent än aldrig brukar man ju säga men oj säger jag om 2 år. Den lilla go’biten på kortet har liksom smalnat och blivit en lång fin dam som har ett spännande liv framför sej. Tänk att ha en sån go mormor och morfar som fixar så fint för henne. Jättefin och tänkvärd dikt.

2018-01-17 @ 23:17:00
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Så gulligt kort och visst är hon jätte söt:)) Dikten på insidan var jätte fin. Visst är det härligt att ha barnbarn. Vårt är ju 2 månader nu och jag hoppas att få vara frisk och kunna hjälpa och stötta henne under färden:))

Må så gott
Kramizar Marie

2018-01-19 @ 13:12:01
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0