11 juli -18 Grattis till 80-åring......

.... visar jag här idag.
 
 
Jag har använt ett par av mina gamla papper
och dessutom en tapetbit som hr härlig guldglans.
Det syns tyvärr inte så bra på fotot.
Har stansat kanterna med en kantstans
från Martha Stewart, som jag kallar mustaschstansen.
 
 
Som vanligt har jag byggt upp kortet
genom att montera de olika papperslagren
med distanskuddar.
 
 
Insidan blev så här
med en fyndig textstämpel som jag köpt
i Pysselskafferiet.
Grattis stansade jag ut två gånger,
en brun och en turkos
och monterade så jag fick lite brun skugga.
 
 
En enkel baksida med det fina blommiga papperet
och den fina guldiga tapeten
bakom min namnetikett.
 
Vi har Åsa här hos oss i Björkebo några dar
och ägnar dagarna åt sol och bad på stranden.
Underbar start på hennes semester!
Lite scrap har det också blivit, trots värmen,
och jag har börjat sortera spillbitarna
som blev över efter inspirationsdagarna på Fagernäs.
Kul med lite nya kombon på det området.
Det blir nog lite spillpapperskort vad det lider!!
 
Ha det nu gott!
Välkommen åter!
Kram!

Kommentarer
Postat av: sara s

Jättefint kort med underbara färger.
Ser framemot spillbitskortet!

2018-07-11 @ 23:15:31
URL: http://enuffes.blogg.se
Postat av: Kirsi

Jättefint kort! Härlig mjuk färgkombination. /Kirsi 💚

2018-07-12 @ 09:18:56
URL: http://www.kirsi.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0