12 juli -18 Nu är det klart!!

Har ju tidigare (19 juni) visat "början" på ett par kort
som jag använde som inspiration
på våra inspirationsträffar på Fagernäs
i början av juli.
 
Idag får du se ett av korten i färdigt skick:
 
 
Började ju med ett monokromt kort
med många spillpappersvimplar
och kakservetten med "for you".
Vi testade lite olika färgkombon
för vidare dekorationer
Och så här blev det till slut!
 
 
När jag nu skulle fixa insidan
visade det sig att de rester av spillpapperen
som fanns kvar, har åkt hem
till Gävle med annat material :(
Jag löste det med att använda ett "spill"
från ett annat kort med gul cs
och matchade med en blomma
ur samma serie som framsidans.
 
 
Enkel baksida med vimplar och
min namnetikett med en gul blomma under.
 
 
Ett vitt köpekuvert till det här kortet,
som är ovanligt "platt"
för att vara av mig.
Inga distanskuddar idag,
men jag har förstås böjt vimpelflikarna ;-)
 
Nog för idag!
.....men det kommer snart mera!
Välkommen åter!!
Kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0