19 juli -18 Hinner inte med....

..... utan har missat
alltför många vänners födelsedagar
på sista tiden, och fått be om ursäkt
för förseningar - men
bättre sent än aldrig väl!?!
 
 
Inte heller det här kortet
tror jag hann fram till "dagen".
Hoppas ändå det kommit fram nu!
 
Spillpapper ur en av de "nya" mapparna
och en cs-bit jag tidigare stansat ur
passade bra ihop.
Den gröna kanten är skuren så
att den räcker bara alldeles innanför
mönsterpapperskanten.
Fjärilarna utstansade med två olika punchar
från Martha Stewart, en med den större
och en med tre mindre fjärilar - söta!!
Blommorna köpte jag av Gunilla på Helihak.
 
 
Lager på lager med distanskuddar emellan idag också.
 
 
Ur den här cs-biten hade jag,
som du ser stansat ut en scalloped cirkle.
Dessutom något annat,
som förstörde nedre högra hörnet,
men det dilde ag med blomman ;-).
Mönsterpappersbitarna är, som du ser,
spill efter utstansad cirkel.
Textstämpel från Pysselskafferiet.
 
 
Lite spill fanns kvar till baksidan,
men nåt kuvert blev det ju inte....
Tur jag hittat så bra köpekuvert hos Kristinas!
 
Njuter i fulla drag av livet i Ytterån!
Inatt njöt vi av regnet mot taket
och lite sovvänligare temperatur inne.
Nu dags för dagens promenad!
Ha det gott!
Kram!
 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0