3 juni -18 Åter efter en härlig resa....

Vi har ju varit i Nice i nästan två veckor.
Jag har njutit såå av att kunna vara ute
och har promenerat massor.
 
Medan vi var borta har flera av mina vänner
firat sina födelsedagar,
så jag skickade kort till dem
innan jag for.
Hade lite för mycket annat att tänka på inför resan
så alla kort blev inte fotade innan de gick iväg
men det här hann jag få till ett par bilder på
i alla fall:
 
 
Det här kortet och kuvertet är gjort
av ett A4-papper med rosa-gult mönster.
Kortet är alltså lite mindre än vanligt - ca 13x13 cm -
eftersom papperet räcker till ett kuvert
som är ca 14x14 cm.
 
Jag stansade en gul blomkant
med en kantstans från ek-success
och en smal kant på det vinröda papperet
som jag satte bakom mönsterpapperet.
Också där använde jag en kantstans
från ek-success.
Jag stansade också ut Grattis 
med en die från Gummiapan,
som jag sen la Glossy Accent på.
Blommor, pärlor och ett hjärta
fick fullborda kortets framsida.
 
 
Här har jag använt en die från Die'sire:
Mini Victorian, i överkanten.
Grattisstämpeln är från InkyWings
och jag har använt pärlswirls från Panduro.
 
Det blev inga fler foton i dag.
Missade att fota baksida etc
men lite inspiration fick du kanske i alla fall.
 
Nu är jag åter och kan vara ute även här - härligt!
Trädgården ska få välbehövlig ans
och kortmakarbordet får nog också sina stunder
(om inte annat för att det ligger i källaren
där det är svalt och skönt ;-)  ).
Idag blev det en härlig cykeltur till Bönan
i sol och värme.
 
Ha det gott!
Välkommen åter! 
Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0