2 mars -18 Härlig tomte....

.... på dagens/veckans julkort.
 
 
Det är återigen Pernilla som hållit i pennan
och jag har printat ut digisen - HÄRLIG!
Har färglagt med Distress Markers
och stansat ut motivet med luvan utanför dien.
Mönsterpapper ur min spillpappersmapp
med rött pappersspill.
Har lagt Glossy Accent på GOD JUL
för att få bokstäverna blanka och tjocka.
 
 
Har förstås använt distanskuddar och
den fina komkava hörnpunchen.
Några röda rhinestones glimmar också.
 
 
Lite stram insida.
 
 
Baksida
 
 
Ja idag fick det bli rött köpekuvert igen.
Kul med ett riktigt rött julkort 
som kontrast till allt vitt ute tyckte jag.
Härligt vit snö ute men lite varmare idag -6.
Nu är det dags att gå ut och skotta vidare!
 
Idag ska jag packa inför Avestaträffen.
Längtar - ska bli såå roligt!!
Kanske jag får se just dig där!?!
Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Super fint julkort med en så härlig tomte:)Jätte snygg God Jul die:)Här snöar det på också.

Må så gott!
Kramizar Marie

2018-03-05 @ 21:53:43
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0