4 mars -18 Laddade batterier....

.... och massor av inspiration har jag med mig hem
från Engströms träff och mässa i Avesta.
Har landat hemma i soffan nu
och visar ett av de kort jag gjorde där.
 
 
Jag hade plockat ihop några papperskit hemma
och det som inspirerade mest
var det här i gröna toner,
(som också gjorde ett så snyggt kuvert).
Motivet från hÄnglar och stÄnglar
är färglagt med Distress Markers och vattenpensel.
 
 
Texten har jag skrivit ut på datorn
och fjärilen är stansad med en die
från Memory Box: Pippi Butterfly.
 
 
Insidan fick en stämpel som jag köpte på mässan.
Gillar den massor - den är från Vilda stamps.
Här kan du nog också se att jag använt
Sakura Gelly Roll-pennan Clear Star
för att dra en linje runt kanterna på papperet.
Gjorde så på framsidan också
men det går lite dåligt fram på fotona.
 
 
Baksidan
 
 
Kolla in det snygga kuvertet!!
Visst är det läckert!!
 
 
Ja, det här är alltså det första kortet och kuvertet
som blev gjort på Avestaträffen.
I år deltog jag inte i några av utmaningarna
utan skapade bara utifrån eget huvud
utan "deadlines" och stress.
Ville hinna med att umgås med många
av er andra scrappare som var där 
och så shoppa hos Engströms på mässan förstås.
Har haft såå roligt
och fått såå mycket inspiration
och hittade förstås en hel del
som jag "villhövde"!!
Nu ska jag sova ut och smälta intrycken
och så prova några av mina "fynd" förstås!
 
Hoppas du också har haft en trevlig helg!
Nu stundar en ny vecka 
med nya möjligheter och nya utmaningar!
Ha det gott!
Kram!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ulla

Vilket snyggt och vår flott kort!
Kram Ulla

2018-03-05 @ 16:54:04
URL: http://ullasscrapprum.blogspot.se
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Ett riktigt vackert vårkort, me like:) Den hÄngla stämpeln är så fin och du har färglagt den så fint som vanligt:))Kuvertet blev jätte läckert:)
Ska bli spännande och se vad du fyndade för grejer:)

Ta det lugnt med skottandet;)
Kramizar Marie

2018-03-05 @ 22:29:10
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0