8 mars -18 På Avestaträffen....

.... kom goa Carina med en hel hög
vackra spillbitar till mig
(som ju älskar mönsterpappersspill).
Dessutom vet jag att hon äntligen fått en egen lägenhet
och dessutom hittat kärleken - vilken lycka!
 
 
Hittade en så jättesöt stämpel på mässan
och blev så inspirerad att göra ett kort till goa Carina.
Motivet är som vanligt färglagt med
Distress Markers och vattenpensel.
 
 
De söta blommorna köpte jag av Helihak
på Ludvikaträffen i höstas.
Har glittrat lite på blommor och blad
samt utmed mönsterpapperen
med Sakura Gelly Roll-pennan Silver Star.
Som vanligt har jag monterat de olika papperslagren
med distanskuddar.
Mönsterpapperen är (om jag minns rätt)
från Bo Bunny.
 
 
Insidan
 
 
Kuvertet av ett av mönsterpapperen.
Visst blev det lite läckert
med swirlmönstren på kuvertfliken
även om det är lite väl häftigt randigt.
 
 
På baksidan har jag,
liksom på de andra sidorna av kortet,
använt "stjärtstansen".
 
 
Idag vet jag att kortet med sitt kuvert
landat hos Carina,
så nu kan jag visa det här i bloggen.
Kolla in frimärket - det matchar också kotr o kuvert!!
Försöker , så gott jag kan, att göra så.
Kul tycker jag!
 
Ett par kort med spillpapper ur Carinas hög
blev det på vår lilla träff igår,
och dem får ni se
när de nått sina adressater.
 
Nu är vi några dar i Stockholm.
Kjell ska njuta av Fotomässan
och jag tänker strosa och kanske se nån utställning.
Hoppas att du får en fin helg!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0