2 maj -18 Änglasångens ljud....

Sista kortet ut av resterna av det här papperet
från julscrapen i Bollnäs.
Fick Åsas spillbitar av det också,
så det räckte l å n g t.
 
 
Här har jag använt båda sidorna av papperet,
de ljuva änglarna på den ena
och de grönmönstrade ränderna på den andra.
 
 
Facetterade guldpärlor från Panduro
fick ge extra glans.
 
 
Insidan med en fin jultext från Momas,
som jag hittade i gömmorna.
 
 
Baksidan
 
 
Ett kuvert i ett annat - men ganska passande papper.
 
 
Så blev det då kort och kuvert-bild idag igen!
Visst är de för söta de små sångfåglarna!?!
Härligt att jag håller ut med "ett julkort i veckan".
Det blir så mycket enklare på senhösten då ;-)
 
Nu är vi hemma i Gävle några dar,
men till helgen far vi upp till Björkebo igen,
där det är lite senare med björkblomningen
så jag har lättare att andas.
 
Ha det gott och scrappa lugnt!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Såå vackert julkort med fina papper, dies och dekorationer:) Textstämpeln på insidan var jätte fin:))Vackert med alla guld pärlorna och kuvertet:))
Du är duktig med alla dina julkort, skönt att slippa stressa i höst!

Hoppas ni får en härlig helg i ert älskade Björkebo och att du kan vara ute:)Här är det såååå mycket björkhängen så jag tycker synd om alla som har det svårt att vara ute.

Må så gott!
Kramizar Marie

2018-05-03 @ 14:06:14
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0