9 maj -18 Tokblommigt....

.... kort blev det idag
av ett av mina A4-papper.
Kortet är 10x15 cm d v s A6.
 
 
 Eftersom papperet var såå härligt blommigt
dekorerade jag sparsamt.
En rosett, som faktiskt matchar bättre irl
än på fotot, och en fjärilsknapp.
Använde den konkava hörnpunchen
och lite bling.
Celebrate är stansat med en die
från avery Elle's set Sentiments.
 
 
Tokblommigt kuvert till.
 
 
Det blir snålt med papper att dekorera insidan med
men här hade jag en bit matchande cs
som jag stansade med en kantstans
från ek-success.
Ser att jag tappat en rhinestone innan jag fotade
men det är åtgärdat nu!
Fin stämpel från Svenska Textstämplar.
 
 
Baksidan.
 
 
Kort och kuvert till sist.
Det kommer flera av de här enkla korten
av min A4-pappershög,
så kika gärna in igen!
 
Kram på dig!!
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Med ett så vackert papper behöver man inte dekorera så mycket;)Snyggt med bandet, fjärilen och en superläcker text die:)Ett riktigt vackert kuvert blev det ju också:))

Må så gott!
Kramizar Marie

2018-05-12 @ 16:59:08
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0