12 oktober -18 Snögubbe i Brittsommaren....

... som vi upplever nu.
Lite knasigt,
men man måste få vara lite knasig!
 
 
 
Den här goa gubben är från Penny Black
och krävde inte så mycket färgläggning.
Har använt Wink of Stella clear
att glittra tofsen i luvan,
kanten och halsduken.
Jag har använt mina nya dies från CREAlies
både till den blå kanten bakom mönsterpapperet
och runt motivet.
Vimplarna är stansade med en die från Cherry Lynn
och mönsterpapperet på dem
har jag klippt för hand.
 
 
Snöstjärnorna är stansade med en punch
från Martha Stewart som heter Glacial Snowflake
och bakom dem har jag satt
glittriga snöstjärnor ur mina gömmor
och sen bling i mitten.
Den stora snöstjärnan i övre högra hörnet
är stansad med en die
från Memory Box: Lindeman snowflake.
Några glittriga stjärnor
passade också bra till mönsterpapperet.
 
 
Mönsterpapperet från Panduro,
ur deras "Frost"-serie är lite blankt
så det är svårfotat.
Det blev ett helt OK kuvert i alla fall!
 
 
På insidan har jag lekt med
mina nya dies
och "spillet" efter framsidans stansning.
Julstämpeln är en gammal clearstamp
från Panduro.
 
 
Baksidan där jag idag stansade ut
min namnetikett med en liten cirkeldie
av mina nya CREAlies.
 
 
Ja så kommer då kort och kuvert, till sist.
Nu måste jag försöka komma i säng
för imorgon bitti ska vi åka till Avesta,
Åsa och jag.
Ska bli såå kul!!
 
Kram!
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda Landby

Helt underbar ❤

Svar: Tack för dina rara kommentarer! Så roligt att du hittat in till mig! <3
MormorMargareta

2018-10-13 @ 08:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0