31 oktober -18 Bingoutmaning.....

.... tycker jag är så kul!
Kunde inte låta bli att göra ytterligare
ett kort på Iggesundsträffens bingobricka.
Text - Metall - Chipboard - Band
var raden jag valde här.
 
 
Spillpapper jag fått från en kompis
stansade jag i nederkanten med hjärtedien
från Cherry Lynn.
Nån chipboard hade jag inte 
men det fanns på loppisen!
 
 
Metallblomman med blad och bandet
fanns i packningen
liksom GOD JUL-dien.
 
 
Till insidan använde jag ett par andra delar
ur chipboardkitet
och satte lite "kulor i granen".
 
 
Även baksidan fick en chipboarddekoration.
"Stjärtstansen" fick också jobba
på kortets alla sidor.
Kul att göra ett kort som inte alls var i min vanliga stil ;-)
Kuvert blev det ju heller inget här.
 
Ha det gott!
Välkommen åter!
Kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0