7 oktober -18 Säg det i toner...

.... och inte i ord.
Som du nog anat har jag många musikaliska vänner
och i en av mina kusiners familj
är alla musiker och sångare.
Både Eva och hennes man fyller år
här i början av hösten
och iår fick de faktiskt ett gemensamt kort
eftersom vi var bortresta på Evas födelsedag.
 
 
Notmönstrat papper 
(som jag i hastigheten vände upp och ner)
och en för mig ny die med notcirkel
fick pryda deras kort.
Använde brun kortstomme idag
och stansade en scalloped kant
och notcirkeln i guld,
liksom Grattis, som är stansat
med en die från Mandys.
 
 
Insidan fick några guldblommor också.
 
 
Baksidan med rester av notpapperet
och min namnetikett.
 
Eftersom detta kort skickades i ett vanligt vitt köpekuvert
har jag monterat så slätt som möjligt
denna gång, då ju kuvertet inte tillåter
några utsvävningar på höjden ;-)
 
Dagens tur för att njuta av höstfärgerna
gick med bil idag.
Kameran följde med och du kan se
härliga höstbilder på min facebookstatus om du vill!
Imorgon bär det hem till Gävle igen.
Ska bli så roligt att träffa Åsa o Magnus igen
när de nu är hemma från sin Sideresa.
 
Ha en skön söndagskväll!
Kram!!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gurkiss

Hej :)

Jätte vackert kort du har gjort till dom :)

Ha de gott.
Kram Gurkiss

2018-10-07 @ 20:07:03
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking
Postat av: Åsa

Jättefint och passande kort till dem.

2018-10-08 @ 07:17:34
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0