17 augusti -19 En god vän....

.... ända sen min ungdom
fick i sommar sluta sina dagar.
Efter en tuff sjukdomsperiod under förra sommaren
och sedan hela denna vinter och vår
orkade hennes hjärta med mer.
 
 
Tyvärr kunde jag inte vara med på begravningen
men vi skickade ett bidrag till ett ändamål,
som jag vet låg min vän varmt om hjärtat,
och det här kortet fick representera oss
vid minnesstunden.
 
Inga fler bilder i detta inlägg - resten är privat.
 
Har ju varit i huvudstan den här veckan
och här finns en hel del att ros sig med.
Främst Kjell behöver lite omväxling
och "program" efter stillheten i Björkebo.
Igår fick han roa sig på egen hand
medan jag umgicks med Lilla Pyssel Inger.
Såå underbart roligt att träffas igen!
 
Idag har vi "lirat på Kjells planhalva"
och trängts med massor av fotointresserade människor
på planketutställningen invid Vitabergsparken
och "vimlade" sedan en stund
bland alla andra som kommit till Nytorgsfesten.
Sen flanerade vi över söder hemåt Kungsholmen.
 
Ha en fin lördagskväll och söndag!
Var rädda om varann!
Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilket fint kort du gjort till det sorgliga tillfället, väldigt stilfullt och fint sobert i färgerna. Beklagar sorgen efter din vän. /Maria

2019-08-22 @ 19:37:16
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0