11 februari -19 Mera hjärtan....

.... på detta spillpapperskort.
Om du brukar kika in på mina kort
känner du kanske igen papperen.
 
 
Ljuvligt blommig spillbit
och ett matchande randigt
gav inspirationen till detta enkla kort
där papperen fick tala.
Letade fram ett annat spillpapper,
som matchade bladen på blomsterpapperet.
 
 
Distanskuddar mellan papperslagren,
som vanligt.
Kram är stansat med en die från en julkalender.
Lite blommor i hörnet och en organzarosett.
Enda dekoren i övrigt är bling på hjärtat.
 
 
Gjorde en insida av det som blev kvar
efter stansningen av hjärtat på framsidan
och en ram av det som blev kvar
efter den smala röda kanten på framsidan.
Jag har, som vanligt, glittrat med GellyRoll clear star #700.
 
 
Enkel baksida.
 
Roligt att du tittade in hos mig!
Jag kan se av statistiken i bloggen
att du är i gott sällskap.
Det gläder mig och peppar mig att fortsätta blogga.
Hoppas att du kan få inspiration
till eget skapande - det gör så gott i själen!
Välkommen tillbaka!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Kerstin Edqvist

Du gör så många fina kort. Jag blir så glad av att se allt du skapar!

Svar: Åh så glad jag blir! Tack för rar kommentar!! <3
MormorMargareta

2019-02-12 @ 06:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0