19 februari -19 Julstjärnor....

... i kvadrat på dagens kort.
 
 
Den lilla söta tjejen från Bildmålarna
har du kanske nyss sett här i bloggen.
Idag i helt annan omgivning ;-)
Det här mönsterpapperet var lite hysteriskt
så det fick bli sparsamt dekorerat.
God Jul är stansat med en die
från RoxStamps Adventskalender.
 
 
Jag har som vanligt monterat lagren
med distanskuddar
och endast dekorerat med lite grön bling.
 
 
Det blev i alla fall ett läckert kuvert
av det här julstjärnepapperet.
 
 
En av mina äldsta julstämplar
fick vara med på insidan
av det här kortet.
 
 
Baksidan 
Min fina namnetikett
har Åsa och hennes Magnus designat
åt mig och skriver ut på datorn.
Den stansar jag ut med en punch
och har en scalloped punch
som passar till också.
 
 
Ja här är då julkortet och kuvertet.
 Är glad att julkortet för v 8 är klart
och kan läggas till julkortshögen.
 
Imorgon fyller vårt yngsta barnbarn år,
så då kommer hennes födelsedagskort
här i bloggen, så välkommen in
om du vill se det!
Kram!!

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Sött julkort, i klassiska julfärger!

Svar: Tack goa du!! Kram!
MormorMargareta

2019-02-19 @ 22:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0