17 januari -19 En skyddsängel....

.... kan vi ju alla behöva
och en av mina vänner
behövde en alldeles speciells just nu.
 
 
Den här fina ängeln har Pernilla ritat
och den finns som digis på hennes sida.
Jag färglade den med Distress Markers 
och vattenpensel.
Stansade ut motivet med en hjärtedie
som jag köpt i en fb-grupp
och satte sen ett brunt hjärta
stansat med nästa diestorlek i setet.
En liten hjärtecharm fick vara med
och ett ripsband.
 
 
Blommor och blader i hörnet.
Bladen är stansade med Cherry Lynndien
B147 Olive Branches
och veteaxen med B386 Wheat Heads.
 
 
På insidan använde jag resterna av kuvertpapperet
och fortsatte stansa med mina hjärtedies.
Stansade ut några retroblommor,
som jag dekorerade med.
Textstämpeln är från Vilda Stamps
och den lilla "poststämpeln" är Åsas och finns HÄR.
Stansade hörnen med min konkava hörnstans 
från ek-success.
 
 
Baksidan
 
 
Kuvertet
 
 
Kortet med sitt kuvert till sist.
Nu har jag hört att skyddsängeln kommit fram
och redan gjort lite nytta.
 
Här har vi snöyra och har skottat friskt.
Behöver inte gå till gymet och lyfta skrot
när det finns så mycket snö att lyfta.
Promenerat har vi också gjort.
Ganska jobbigt i snömodden - det verkar
som om snöröjningen legat nere idag.
Är så glad att det går skapligt att gå nu.
Om jag delar upp promenaderna
och vilar emellan,
så går det tydligen att, 
som idag, gå nästan en mil - hurra!!
 
Ha det bra och scrappa lugnt!
Tack för att du kikade in hos mig!
Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0