25 januari -19 Försenad tomte....

....  ja inte sedan i julas utan sedan vecka 3,
då den här tomten borde hunnit fram.
Alltså "ett julkort i veckan" v 3 
fast det nu är v 4! ;-)
 
 
Den här goa tomten är Pernilla mamma till.
Hon har massor av fina digisar på sin sida.
Mönsterpapperen är ur min spillpapperssamling.
Har stansat de övre hörnen
med en snöstjärnehörnstans från Martha Stewart.
Julkramsstämpeln tror jag kommer från Vilda
men säker är jag inte.
Ligger i min julstämpellåda i alla fall ;-)
 
 
De stora fina snöstjärnorna är också stansade
med en MS punch som Åsa till slut fyndade.
Trästjärnorna är också fyndade av Åsa
på Cervera!! - scrapgrejor kan man hitta överallt!!
GellyRollpennan glittrar här också.
 
 
Insidan med mera julkramar,
snöstjärnor och röda halvpärlor.
 
 
Baksidan med "återbruk"
av sånt som använts på de andra sidorna
plus min namnetikett.
 
 
Spillpapperskort har ju sällan matchande kuvert
men här bjuder jag på ett avslutande foto
med ett rött köpekuvert till kortet,
som passade som handsken.
 
Fryser och mår tjyvtjockt - vill INTE bli sjuk!!
Laptopen värmer skönt i knät
och jag har just gjort en kopp honungsvatten.
Det värmer både inombords
och mina kalla händer
när jag håller dem runt koppen.
Nu kryper jag i säng.....
Håll tummarna för att jag vaknar
varm och frisk imorgon!
Kram!!
(Det smittar inte per dator.)

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Ahhh, jag men bättre sent än aldrig...

Oavsett så är han väldigt söt i sina juliga färger, eller är det tapeterna i tomtebo?

Puss på näsan, tomten.

Svar: Ja - nu får jag åka hem och se till att komma ikapp ;-)Tack för rara kommentarer! Kram!
MormorMargareta

2019-01-26 @ 11:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0