13 juli -19 Vänlighet...

.... har Mark Twain sagt kloka ord om.
Gillar skarpt när stämpeltillverkaren
ger cred till den som myntat uttrycket!
 
 
"Fådda papper" idag igen,
men tyvärr kan jag inte ge givaren cred
eftersom mitt minne är kort
och jag har sorterat in pappersspillet
i mappar med andra bitar som matchar.
Den fina texten är utstansad 
med en die från CC Design:
Scalloped rectangle CCC0016.
Hörnen har jag stansat med "stjärtstansen".
 
 
Den vackra lila blomman i hörnet
har jag fått av goa Maritha
(det glömmer jag inte!)
och jag kompletterade med hortensiablommor.
Bladen är stansade med den ena bladdien
ur ett set från Crea Lies: Duo Dies.
Distanskuddar mellan papperslagren förstås.
 
 
Ingen insida och inget kuvert
till detta spillpapperskort
men en enkel baksida.
Det här kortet ska nu
till kortlådan på sommarhemmet.
 
Solen skiner igen i Änga
efter en regnig dag
och jag har haft en härlig stund 
med att göra kort till en god vän
som snart fyller 90 år.
Det kommer här efter födelsedagen.
 
Ha en fin söndag!
Kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0