11 mars -19 Ljuvligt blommig spillbit...

....av mönsterpapper inspirerade mig
till det här vårliga gratulationskortet.
 
 
Litet 10x15 cm-kort räckte det till.
Stansade hörnen med den hörnstans
som jag brukar kalla "stjärtstansen".
Grattisdien är från Mandys,
som är Engströms eget märke.
Organzaband och en rosett
knuten med hjälp av en plastgaffel.
 
 
Blommorn är ur mina gömmor
och bladen stansade med dies från CC Designs
Leaf branch ATSO 29.
Jag har glittrat runt papperskanterna
med min favoritpenna: Sakura Gelly Roll
Clear Star # 700.
Har, som vanligt, monterat papperslagren
med hjälp av distanskuddar,
utom det blåblommiga, som var ganska tunt.
Halvpärlor i hörnen.
 
 
Insidan med ett utstansat hål
som skrivruta.
Har använt die Nellie Snellens
Multi Frames MFD088
Straight dotted rectangle.
Gillar den här serien dies,
som du som besökt mig förut kanske sett.
Så användbara - ger prickar både runt hålet
och den utstansade biten.
Retroblommor och halvpärlor fick pryda insidan.
Textstämpeln är från InkyWings.
 
 
Baksidan med min namnetikett.
Åsa och hennes Magnus har gjort dem åt mig.
De ligger som fil i datorn - bara
att skriva ut och stansa ut - så praktiskt!!
 
Hemma igen från Stockholmsdagarna.
Ganska trötta men nöjda
med några härliga dagar.
 
Nu blir det härliga dagar här hemma igen!
Det är också bra!
Hoppas du har det gott också!
Kram!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0