31 juli -20 Kort inlägg....

.... utan kort blir det idag.
Någon på facebook, har tyvärr glömt vem,
hade gjort så fina tags med spillbitar.
Det inspirerade mig
till att göra bokmärken.
 
 
Här är ett, som min "närmaste kusin" har fått.
Hon är en läsare av rang - har alltid lästips
att dela med sig av
och ville gärna ga ett bokmärke.
 
Även de smalaste spillpappersremsorna kom till pass
liksom en liten överbliven "spetskant"
stansad med en Martha Stewartstans
till nåt helt annat, men det blev en bit över....
Som du nog förstått sparar jag på det mesta ;-)
De övre hörnen har jag stansat
med den konkava hörnstansen från ek-success.
 
En urklippt fjäril fick bli en blickpunkt
och Åsas fina poststämpel fick också vara med
samt lite bling och ett ordanzaband.
Det är ju bra om bokmärken är platta!!
 
Det finns fler, men det får vara nog för idag.
Välkommen åter!
Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Åh, bokmärken är trevliga och praktiska, superbra sätt att ta tillvara minsta spillet med.

Svar: Goa Ann-Marie - TACK! <3 Kram!
MormorMargareta

2020-07-31 @ 17:34:53
Postat av: Ann-Marie

Men hur korkad är jag kanske borde bli en dammsugare, när det är så tomt i bollen...Det blev ju jättehärligt, färgsprakande. praktiskt om hon tappar det, det skiljer sej från mängden och alldeles perfekt
NU kan jag leka dammsugare igen...*bsssssss*

Kram

2020-07-31 @ 17:37:58
Postat av: Maria

Den som spar den har =) Och det blev jättefint med den lilla spetskanten längst ned. Härligt när man får användning av det mesta av materialet =) kram

Svar: Spillpapper är ju "min grej" - och nu var det roligt att göra nåt annat än kort....Har ju ett fat med "överblivna grejor" och "stumpar" där jag kan "fynda" till såna här små projekt ;-)
Åter i Björkebo efter några dar hemma i Gävle - knäet bättre men inte bra - trist!
Kram på dig! <3
MormorMargareta

2020-08-04 @ 19:42:12
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0