30 november -21 En stjärna...

... i mitten av det här kortet.
 
 
 
Diverse urklippta bilder,
spillbitar, metalldekorationer, spets,
bling och en utstansad julhälsning.
 
 
Allt är monterat med distanskuddar
på en off-white kortstomme.
 
 
Insidan med en textstämpel från Jess Ink.
De små stjärnorna är spill
från den utstansade julstämpeln
på framsidan av kortet.
 
Bilden är från samma pappersserie
som jag också klippt bilderna ur:
Reprints serie Miss Margit, Christmas Holiday.
 
 
Enkel baksida
 
Kanske detta blir det sista julkortet för iår.
Jag har ju en försvarlig hög nu 
med över 70 kort.
En del av mina gamla släktingar och vänner
som tidigare stått på vår julkortslista
finns inte längre med oss.
Vad värre är: hela julkortslistan drunknade
i vår översvämning,
så jag har nu ett stort jobb
att försöka rekonstruera den.
 
Korten till våra internationella vänner
behöver ju snart komma i brevlådan
om de ska komma fram före helgerna.
 
Ha en fin vecka!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Maria

Så fint kort och härligt med lite rosa inslag =) Fin textdie och jag gillar verkligen hur du använder så mycket av spillet du kan när du stansat ut saker. Mycket kommer till nytta =) Hoppas du kan rekontruera listan, kanske du har en adressbok du kan hämta det mesta ifrån iaf =) kram

2021-12-01 @ 21:19:34
URL: http://iazscraproom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0