27 januari -22 Kramkort...

... till en vän.
 
 
Hade fina papper som jag fått
i härliga färger
och med detaljer i guld och glitter.
 
Här har jag gjort ett ganska enkelt kort
där papperen får "ta plats".
kompletterade med matchande cardstock
och glittrande kanter stansade med
en kantstans från Fiskars.
 
 
Dekorerade med en primablomma
och ett par swirlar stansade med die
från en tidigare julkalender från Rox
i grönt och guld.
 
Kramdien kommr också från Rox.
 
Facetterade guldpärlor från Panduro.
 
 
Baksidan fick de glittrande remsorna
som blev över när jag stansade glitterkanterna
till framsidan under min minietikett.
 
Insisdan är privat idag.
Etersom det är ett spillpapperskort
finns det ju heller inget
matchande kuvert att visa idag.
 
Nu är jag äntligen frisk från Covid-19!!
Feberfri och symptomfri
men ganska trött och matt
efter nästan två veckors feber.
 
Nu hoppas jag att jag ,
som är vaccinerad även med tredje dosen
och dessutom har haft covid nyss
inte blir sjuk igen.
Var rädd om dig!
Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Kraaaam-mysigt kort. Fin färgkombination som du sen fått ihop till en vacker design!

Kramizar!

Svar: Tusen tack min vän! <3Kram!
MormorMargareta

2022-01-29 @ 13:29:31
Postat av: Maria

Vilket vackert kort det blev, härlig rosa färg! Och glitter är ju aldrig fel =) kram

Svar: Tack min vän! Ja både glitter och rosa är nog "vinnande val" :-)Kram!
MormorMargareta

2022-02-20 @ 15:03:37
URL: http://iazscraproom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0