21 januari -11 Snart scapträff - längtar!

Snart blir det scrapträff igen med vårt underbara scrapgäng. Det är verkligen roligt när vi träffas. Vi scrappar och skrattar och pratar från morgon till kväll. Det är en riktig inspirationsinjektion! Jag är så tacksam att få vara med!

Har "tjuvstartat" lite med bl a det här kortet.



Stämpeln "hittade" jag i min dotters samlingar. Gillar den skarpt!
Det blommiga mönsterpapperet och det prickiga är från inkido.
Det rutiga är från Panduro och det är kantstansat med en stans från Martha Stewart. Det är verkligen en av mina favoriter!
Bladstansen har jag köpt på REA hos PY-hobby för nåt år sen. Den är också en favorit.

Även här har jag gjort kuvert till kortet med min Ultimate Pro. Det är roligt med matchande kuvert till korten tycker jag.

Solen har lyst på oss de senaste dagarna och man märker att dagarna blir längre - härligt!
Fick nästan lite vårkänslor när det droppade från taket härom dagen, så kortet blev influerat av det.

Endera dagen blir det nog snöstorm igen och då blir det kanske snögubbar och snöftjärnor på korten igen.
Inte ska vi tro att vintern är slut redan i januari!
Hoppas det blir nysnö i spåren igen - jag gillar att åka skidor!

Hoppas du också får lite scraptid och -lust i helgen!
Ha det bra och lämna gärna en kommentar innan du går!

Kram! det mår alla bra av.....
Margareta

 

 


Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Jag älskar det här kortet, papperna är underbara i färgerna och det är så fint sammansatt.

Längtar också till träffen nästa helg, behöver lite skratt och prat och scrap nu.

2011-01-22 @ 09:56:43
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie Carlsson

Kortet är jättefint och jag gillar dina matchande kuvert!!

2011-01-23 @ 00:35:08
URL: http://brittaskortmakeri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0