10 mars -11 Sol, regn och snö om vartannat.....

För precis en månad sen rasade snöstormen här hos oss,
men nu känns det lite vårvinter, även om jag inte tror på vår på riktigt än.

Idag visar jag ett kort som vi skickade som TACK till en av våra vänfamiljer i London,
som så gästfritt tog emot oss för lunch i sitt hem under vår Londonvecka.

NK har under ett antal år sålt fina marmorerade kort, papper och kuvert i lösvikt,
men sålde ut dem kring jul och då passade jag på att lägga upp ett lager.
Här har jag använt två av nyanserna tillsammans med mönsterpapperen, 
att stämpla på, ha som bakgrund och stansad kant och hörn.



Älskar den här hörnstansen, som jag lyckats tradera mig till, liksom det lilla mysiga hjärtat.
Rhinestones pryder de här kortet på flera ställen och kanten är glittrad med stickles crystal.

Blomdekorationer gillar jag! Här i blå nyanser förstås. Glittrade de också.
Ormbunksbladet är stansat med en stans från PYhobby.



Insidan  på kortet. Lite dekorationer och ett tack. Glitterprick mitt i retroblommorna.



Kuvert till kortet. Insidan är prickig som det ena mönsterpapperet på kortet.



Kortet med sitt kuvert, redo att starta sin resa till Charlton, London.

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar innan du går, så jag vet vilka gäster jag haft.
Kanske jag då kan göra en visit hos dig, om du lämnar din adress.

Det blir spännande att se hur våren avancerar - eller går i stå.
På lördag blir det scrapträff med vårt mysiga gäng - längtar!
Kramar till er alla!!!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Kimsan

Tack för dina fina ord i min blogg. Det värmde i hjärtat!



Kikade in och tittade på dina fina alster. Det är så roligt att få inspiration!!



trevlig helg!

2011-03-12 @ 06:49:34
URL: http://kimsanspyssel.blogg.se/
Postat av: Åsa/asamia

Kortet är underbart fint, och eftersom jag sett det i verkligheten vet jag att det är ännu finare än vad fotot kan återge.

Vad roligt det är att du har blogg nu, så jag får se allt du gör!

Kram min älsklingsmamma ♥

2011-03-12 @ 07:50:23
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Erica

Så ljuvligt fint, här blir mottagarna glada, garanterat! Så jättefint dekorerat och fina färger.



Här skiner solen idag! Kanske blir det en vår ändå måntro?!



MVH Erica

2011-03-12 @ 13:25:27
URL: http://scrapkattenskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0