24 mars -11 Nåt alldeles nytt och okänt....

Rara Tirre gav mig denna award för nån vecka sen
och jag blev förstås jätteglad,
men hur gör man???
Jag är ju verkligen en novis både i kortmakar- och bloggvärlden!



Nu ska jag i alla fall göra ett försök att skicka den vidare.
Har inte riktigt lärt mig hur man gör, så det får bli "my way".

Denna award ska jag nu skicka vidare till 8 personer samt skriva 8 saker om mig själv.
Awarden vill jag ge till följande tjejer:

Åsa/asamia - min älskade dotter och "scrapmentor"

Sofia
Petra/Paradise
Inga/Gittan
Lene
Lena
Erica
och så förstås tillbaka till Tirre

Ni är allihop så duktiga bloggare och en så stor inspiration för mig!
Tyvärr har jag inte lyckats klura ut hur man länkar era namn till era bloggar,
men ni finns alla i min länklista, så det är inte svårt att hitta till er.

Tyvärr var det "bara" 8 att dela ut - ni är fler där ute i cyberrymden
som också är värda TACK för inspiration och uppmuntran!



Så 8 saker om mig själv:

*älskar mina barnbarn
*älskar att resa, i Sverige och utomlands
*promenerar massor, helst i skogen
*är pappersekorre (=samlare)
* "förbannat positiv" enl Åsa
* Stockholmstjej av födsel
* Hälsingestinta i själen
* tacksam för livet


Allt för idag. Det här tog hela min utmätta "scraptid".
Nu ska jag äta lunch med en f d jobbarkompis.
Solen flödar över oss men det blåser otroligt idag
och hjälper till att smälta snön.
Våren är på väg!

Sticker till fjälls och tar vara på det bästa av denna skidsäsong. Vi hörs!

Kram!


 


Kommentarer
Postat av: lene

ÅH tack så jätte mycket, så glad jag blev att få denna!

ska lägga ut den imorgon då jag inte hinnar nu! ska iväg till jobbet! Jobbar kväll/natt. I kväll ska vi bl a sy gardiner.

Ha det riktigt gott och var rädd om dig min vän!

massor av kramar från lene

2011-03-24 @ 14:55:09
URL: http://leneskortblogg.blogspot.com
Postat av: Lena J

Åh, tack snälla. Jag tar emot den och gömmer den på en plats närma mitt hjärta. Tack och kram Lena

2011-03-27 @ 21:53:03
URL: http://lenika7.blogspot.com/
Postat av: Sofia/Jozie

TACK så jättemycket för den fina awarden! Jag bloggar den till veckan! Kram

2011-04-01 @ 16:00:34
URL: http://sofiascrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0