7 mars -11 Åter till vardagen

Det är så roligt att resa, men när jag kommer hem och får återgå till vardagen känner jag mig också så nöjd!
Jag trivs så bra med mina vardagar! 
Idag fick scrapbordet en  l å n g  visit. Jag hade "fyndat" nya papper i London, som jag var tvungen att prova.

Hittade Primapapper, Botanical Collection, som fanns i både 30x30 och 15x15 med förminskat mönster.
Jättebra för mig som gör kuvert! Börjar med att visa kuvertet idag.



Satt länge och velade om jag skulle ha grön eller vinröd kortbas, men så här fick det bli idag.
Vintagestämpel och pärlor, samt blommor och blader förstås...

De fina rosorna med tyll i passade så bra till papperet - köpta på Scrapparazzi.

Hoppas du har det bra och också trivs med dina vardagar!
Tack för att du tittade in hos mig! Extra glad blir jag om du lämnar en kommentar innan du hastar vidare!
 
 Kram!


Kommentarer
Postat av: Inga

Så fint kort...igen! Det gör väldigt mycket med kuvert med samma papper...har inte provat än..går det åt ett extra??



Ha en bra tisdag// Inga

2011-03-08 @ 06:26:15
URL: http://gittanspysselsida.blogspot.com
Postat av: Therese

Visst är papperna underbara!

Jättevackert kort har du gjort med dem.

Kram

2011-03-08 @ 14:38:06
URL: http://thereselittlecorner.com/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0