4 mars -13 En liten hÄngel....

.....kommer med en kram.
 
 
Hon är verkligen så fin
i sommarklänning och krans i håret.
Vingarna och mameluckspetsen är
glittrad med stickles,
fast det syns inte så bra på fotot.
 
 
En lite "somrig" omgivning med blommor och en liten fjäril.
 
 
En superbra stämpel från Arkivet,
och skrivrutan och mönsterpapperet
kantstansade med en stans från ICA MAXI.
 
 
Baksidan med mönstepapper och min namnetikett.
 
 
Dagens kuvert.
Ser att färgerna blivit lite ojämna
trots att jag fotat i dagsljus.
Det är de lite varmare tonerna,
som är de riktiga.
 
 
Kortet med sitt kuvert.
 
Åh så skönt det är att solen skiner nu om dagarna!!
Härlig promenad blev det idag
och jag känner mig såå privilegierad
som kan gå ut mitt på dagen!
Det gick minsann inte medan jag jobbade!
I skolan hann man knappt få lunch ens.
 
Gläder mig också idag eftersom jag varit hos tandläkaren
och allt var bara OK. Så skönt!!
 
Ha det gott i vårsolen!
Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Margareta =)

Stor KRAM till dig med!! Jättefint kort med en så fil sommarflicka! Vilka fina papper du har använt dig av till det här kortet kuväret vart så snyggt!! Är väldigt förtjust i den fina text stämpeln inuti kortet också!!

Måste sluta nu för jag är så trött!

Kramisar från Sandra!

2013-03-04 @ 23:34:04
Postat av: Onkis

Vakert och sommrigt kramkort,
gillade verkligen papperet till kuvertet.
Visst är det härligt nu när vårsolen kommer?
Kram & ha en toppen bra dag!

2013-03-05 @ 06:57:46
URL: http://www.onkis.webblogg.se
Postat av: Majsan

Men jisses såå underbart vackert kort, och så söta stämpeln. Såå vackra färger på hela kortet :)

KRAMAR MAJSAN

2013-03-05 @ 08:31:05
URL: http://scrapmarianne.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej, va härligt att hitta en hängel här oxå =) Jag tittade in till Åsa och såg att hon också letat fram sina. Dom är ju så söta. Här inne hittar man massor av fint som vanligt. Jag har inte tagit mig tid att titta runt på ett tag nu men desto mer att njuta av nu istället. Tack för all inspiration som du delar med dig av.
Kram maria

2013-03-05 @ 19:35:58
Postat av: Agneta

Hej på dig....vad mycket fint det fanns att titta på i din blogg....själv har jag varit lite dålig sista tiden på att uppdatera men det ska bli bot o bättring...har haft fullt upp med mina armband som jag gör och har en del beställningar på, men det är ju bara kul...
mina fina hörn som du gillade är från cherry lynn det är 3 st i förpackningen och kostar 95:- jag har sett att dom finns på tradera nu sök bara under dies
ha en fortsatt bra vecka... här är vädret fint just nu kalla nätter o härliga dagar , det blir mycket skidåkning nu då vi bor alldeles intill elljusspåret.
kram
Agneta

2013-03-05 @ 20:35:04
URL: http://litesmottogott.blogspot.com
Postat av: Katarina

Sött kort med dina fina kuvert. Kram kram

2013-03-09 @ 17:38:29
URL: http://kattaskarameller.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0