4 augusti -14 Julkort i hettan v 31...

Tänk, det blev ett julkort denna vecka också
även om jag måste medge att inspirationen inte var på topp ;-)
Var ju hemma i Gävle
för att fira Mickans födelsedag
och hade inte tagit med mig några juldekorationer
ur min jullåda, som ju finns här i Änga.
 

Hittade ett par Bo Bunny-papper hemma
och det här blev ju fint som kuvertpapper!
 
 
Det fanns också ett ark med stickers
som hörde till.
Därifrån tog jag en tag, en vågig bård
och den lilla bilden av den heliga familjen.
Satte den på en beige kartongbit.
Spets, snöstjärnor och champagnefärgade bling
fanns också hemma, liksom pärlband och sidenband.
Det blev ett julkort den här veckan också!!
 
 
Använde samma hjärtstans som på framsidan.
Den är fyndad på ICA MAXI!!
 
 
Baksidan med lite mönsterpapper,
hjärtstansat i kanten
och min namnetikett.
 

Ja, här är kortet med sitt kuvert.
Jag satt i min förhållandevis svala källare
och pillade ihop det här,
men idag, när jag bloggar det, är det sommarens kanske varmaste dag!
Vilken sommar vi fick i år!!
Någon resa till sol och bad behövde
i alla fall inte vi.
Ljusnan är ljum, sanden på stranden mjuk
och skuggan från björken på altanen
ger skön svalka och härlig läsmiljö.
Har slukat massor med böcker....
 
Hoppas du också har det skönt!
Kram!
Jag gillar kommentarer, så lämnar du en så blir jag glad! 
 

Kommentarer
Postat av: Maritha

Åhh så juligt och fint kort!!!! :)

Kram kram i hettan....pust

Postat av: Åsa/asamia

Du gör så fina julkort, och jag beundrar dig att du orkar hålla i.
Kram ♥

2014-08-08 @ 20:36:04
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0