2 september -14 Julkort vecka 36.....

Veckans julkort har en liten jul-hÄngel
som odlar julgranar.
Kuvertpapperet har samma färg som bottenfärgen
på bakgrundspapperet med julgranarna.
 
 
Jag är ju väldigt förtjust i de här äldre hÄnglarna.
Hittade en hjärteknapp i mina gömmor
som matchade hÄngelns knappar ;-)
 
 
Visst är hon söt!!
 

God Jul med träbokstäver.
 

Blomhörnet.
 
 
Kortets insida där jag använt samma dies
som på framsidan
och "stjärtstansen" i hörnen.
 
 
Baksidan.
 
Ja, det var allt för idag!
Så glad att jag är klar med ytterligare ett julkort
och kan lägga det i högen.
 
Ha det gott och scrappa lugnt!
Kram!
 
 

Kommentarer
Postat av: Maritha

Åhhhh så himla fint kort. Stämpeln är verkligen bara galet fin :)

Kraaaaam

Postat av: Maritha

Åhhhh så himla fint kort. Stämpeln är verkligen bara galet fin :)

Kraaaaam

Postat av: Stephi

Snyggt kort

2014-09-02 @ 22:01:36
Postat av: Sindra

Du är helt otrolig på att kämpa på med dina julkort! Jag försökte förrförra året men lyckades bara med tre veckor, om jag minns rätt ;)
Kram

2014-09-03 @ 21:53:04
URL: http://sindras-gnistor.blogspot.se/
Postat av: Johanna -pojjo

Åh så sött kort, älskar den lilla tomten :) Jag tror dräbokstäverna är från youdo.. men jag kan ha fel 'ler*
Jag har inte gjort ett enda julkort än *ops*

2014-09-04 @ 18:40:42
URL: http://pojjos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0