26 september -14 Veckans julkort...

.... kommer här.
 
 
Hade fått en liten fin ren,
som fick bli "Rudolf med röda mulen"
Fixade en skog åt honom med spillpapper
och granar från det nedlagda företaget "Betrakta"
Julhälsningen är från ett MajaDesign-papper.
 

Kortets insida med en skrivruta, julhälsning och en julgran.
Här som på framsidan har jag använt min
favorithörnstans, den jag kallar "stjärtstansen"
Finns hos Helihak
 

Baksidan.
 

Inget kuvertpapper fanns kvar
till detta "spillpapperskort"
men jag hittade en stämpel med tomten
och en massa roliga djur som drog hans släde.
Den plus ett par av Åsas julpoststämplar fick pryda kuvertfliken.
 

Stämplade lite på framsidan av kuvertet också,
som synes.
Härligt att ha ett kort till att lägga i högen!
Det blev bara ett denna vecka,
för här laddas för fullt till mässan!!
Har varit en sväng till Åsa idag och sett
att hon bakat sin specialkaka till utställarna ;-)
 
Nu ska jag gå ner och packa mina presentpåsar
inför morgondagens demonstration.
Hoppas vi ses imorgon!!
Kram!
  
.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maritha

Ohhhh det här är verkligen riktigt snyggt :)

Kraaaaam

Postat av: Ewa

Vilka fina julkort du har gjort!
Blir verkligen inspirerad.

2014-09-27 @ 18:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0