6 augusti -15 Fjärilsfladder.....

Idag visar jag ett kort med "fådda papper".
På Pyssloteket fick man en liten påse
med "scrapgodis" om man checkade in där.
När man köper scraptidningar
följer det ju ofta med lite smått och gott också.
igår satte jag mig ner
och kollade vad som kunde passa ihop
av sånt som jag fått
och alltså inte valt själv.
"Gratisscrapping" alltså!
 
 
Här är resultatet:
Blommigt papper från Pyssloteket
Randigt papper som jag fått av en scrapvän
(det räckte till kuvert, och var i rätt färgskala)
Fjärilarna och det prickiga papperet
fanns med i en scraptidning.
 
Jag använde hörn- och kantstans från Martha Stewart
och lite blommor och bling ur mina gömmor också.
Grattis-stämpeln har jag förstås fått av Åsa.
Kika in i hennes blogg om du vill köpa såna.
 
 
 
Gillar inte den blanka ytan på fjärilarna,
så resten hamnar nog i "fritt fram-lådan"
för grannbarnen ;-)
Blev ändå hyfsat nöjd....
 
 
Insidan.....
 
 
...baksidan och så förstås...
 
 
...kuvertet.
Inte särskilt upphetsande idag :( , men ändå matchande....
 
 
Kortet och kuvertet.
 
Ja, det är resultatet av gårdagens regn- och gratis-scrap.
Idag har det slutat regna - skönt och varmt.
Nu ska vi ta en lång promenad - härligt!!
Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Härligt kort det blev av scrapgodiset:)Vackra papper och det blev läckert med blått och guld:)
Fint kuvert också, som vanligt:))
Hoppas ni har det bra där uppe Björkebo:))

Kramizar Marie

2015-08-06 @ 20:14:51
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: snojbi

Himlans fint blev det.

Kraaaam

2015-08-06 @ 21:18:17
URL: http://snojbi.blogspot.se
Postat av: Sara Strömberg

Fint som vanligt!
Jag förstår dig när det gäller dom blanka fjärilarna men har du testat att lägga på crackle paint? Jag tyckte fjärilarna var vackra så ngt borde gå att göra åt ytan... Å andra sidan blir nog grannbarnen överlyckliga 😊
Tack för påhälsningen i min blogg😊

2015-08-07 @ 14:16:59
URL: http://enuffes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0