3 januari -15 Nytt år - nya utmaningar....

Så härligt med ett nytt år
som ligger framför oss
likt ett vitt oskrivet pappersark att fylla
(eller ett nystädat scrapbord
redo för nytt skapande, kanske är
en bättre bild för oss scrappare)
 
Deltog i en utmaning igår
(se mitt förra inlägg om du är intresserad).
Det gör jag nästan aldrig.
För mig ska mitt skapande helst vara fritt från krav
både från mig själv och andra,
och att tävla är inte "min grej"!
Målet är att må bra, få utlopp för min kreativitet
och i bästa fall glädja någon av mina vänner.
 
 
Fick en oväntad julklapp
av rara Zornitsa på Scrapparazzi -
en helt underbar die!!
Tusen tack!!
Hur kunde du veta att jag älskar järnek??
 
Började ju året med ett CAS-kort,
.och det har faktiskt blivit några fler ;-)
Det här gick iväg med ett tack för den fina klappen.
Stansade i silverpapper och
gjorde bären i kransen röda med liquid pearl.
De stora bladen i hörnet hörde till die-setet
och här la jag glossy accent på de röda bären.
Järneksgirlangen nederst kommer ur mina gömmor.
 
Ska försöka fortsätta med "ett julkort i veckan"
(eller kanske två?) även 2015.
Det är skönt att ha när julen nalkas!!
Hoppas du står ut med dem,
annars är det bara att scrolla ;-)
 
Ha det gott och scrappa lugnt!
Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Så gulligt av Zornitsa att skicka dig en så fin die:) Kortet blev jätte fint:)
Tävla med kort är inte heller "min grej" har aldrig gjort det. Jag gillar helst att sitta själv och pyssla;) Jag har inte varit på nån stor scrapträff heller faktiskt. Trivs bäst i min lilla vrå;))

Må så gott
Kramizar Marie

2015-01-03 @ 18:54:53
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: snojbi

Ett jättefint kort.
Väldigt fin dies

God fortsättning

2015-01-03 @ 21:27:48
URL: http://snojbi.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0