13 november -15 Fredagen den 13:e....

.....lär ju vara en olycksdag
men jag har haft det jättebra idag!!
Fortsätter användningen av mina julpapper
i 8"-blocket, som legat oanvänt så länge.
 
 
Ett riktigt julfärgat kuvert
även om det inte är tomterött.
 
 
Gröna papper ur spillpappersmappen fick komplettera,
tillsammans med ett glittrigt "snöpapper",
silvrigt band och rhinestones.
Det fina hjärtat är stansat med en die
från Memory Box, som heter Sofia Heart
och cirklarna med så snygg stitched kant
också med dies från Memory Box.
Den nya konkava hörnstansen från ek-sucess 
använde jag i hörnen.
God Jul fick jag av gulliga Birgitta,
som fick tackkortet i gårdagens inlägg.
 
 
Insidan med kuvertpapperet som bas,
en skrivcirkel med stitched kant,
ett hjärta av det gröna mönsterpapperet
och en God Jul-vimpel
som jag fått av min vän "Pysseltokiga Marie".
Vilken lycka med så generösa vänner!!
 
 
Baksidan och.......
 
 
....kortet med sitt kuvert, som vanligt.
Julkortshögen växer - snart är det dags
att börja skriva på julbrevet.
Tiden går så fort!!
 
Ha det gott!
Var rädda om varann!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Superfint kort och kuvert. Hjärtat är fint också älskar sydda kanter.

2015-11-13 @ 20:11:40
Postat av: Anonym

Hej Margareta!
Så fint julkort i härligt juliga färger:))Hjärtat på framsidan var ju sååå fint och läckert med alla
rhinestones:)Insidan och kuvertet gillade jag också:))Kul att du hade användning av grejerna;)

Ha en fin Lördagskväll:)
Kramizar Marie

2015-11-14 @ 17:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0