18 november -15 Nyser och snorar så nu är nog hösten här...

Ett kort till i det "nya" formatet 10X15 cm.
Ja, nytt är det väl inte, ens för mig
men blev ju så glad när jag upptäckte 
att 8"-papperen räckte precis till kuvert! ;-)
 
 
Mycket enkelt kort idag med julgranen.
God Jul-stämpeln är egentligen en längre rad
med fyra God Jul,
men jag la bara färg på två.
 
 
Tänk hur papper "skiftar färg"
efter sin omgivning!!
Här är det randiga ju inte alls så rött
som det ser ut på framsidan!
 
 
Kuvertet blev nästan psykedeliskt randigt.
Får nog skicka det till 
en lugn person ;-)
 
 
Baksidan desto lugnare.
 
 
Kortet och kuvertet till slut.
 
Jag fick ju en sån trevlig "godislåda" 
från gulliga "Pysseltokiga Marie"
med en massa inspirerande saker.
Imorgon visar jag ett kort
som blev resultatet av en del
av den inspirationen - titta in då!
Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie L

Du är bara för härlig som person, jag önskar att min mamma hade din glöd och sen "vintertassar med klös", den var ju bara för underbar, jag ska försöka komma ihåg den. Ha en bra torsdag OCH helg och vi ses säkert snart igen.

Kram Ann-Marie aka Jozebelle

2015-11-19 @ 00:52:22
URL: http://www.jozebelle.se
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Så läckert randigt julkort:)) Den grandien är såå fin:) Insidan var superfin med den stämpeln, me like:) Jag har legat lågt med julkorten den här veckan, det har varit så mycket annat att göra;)Så nu måste jag ta tag i det igen, det börjar ju närma sig;)

Må så gott
Kramizar Marie

2015-11-20 @ 12:23:18
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0